בין חיתולים למלחמה – עדכון קצר.

שלום לכולם! וברוכים הבאים לבלוג שלי. למי שחדש אני דובי, והיום אני רוצה לשתף אתכם בחוויות שלי מהשבוע האחרון. שילוב של מילואים שמתחילים להרגיש כמו עבודה, וניהול השגרה החדשה כאוהב חיתולים.

אבל לפני זה אם אתה חדש, אתה מוזמן להירשם לערוץ הטלגרם שלנו לעדכונים על פוסטים חדשים, ולמדיה החברתית שלנו. זה יכול ממש לעזור לי להגיע לאנשים חדשים.

אני רוצה להתחיל בלשאול לשלומכם? איך עוברים אליכם הימים האלו? (מוזמנים לכתוב בתגובות אפשר רק תגובה ללא שם או דואר אלקטרוני). כמו רבים גם אני בשרות מילואים, ולשמחתי הימים מתחילים להיות קצת יותר נושמים (פחות עמוסים). אני מצליח לצאת לבית שלי אחת לכמה ימים, ואפילו בלילות מסוימים מאפשרים לי לצאת לדירה של בת דודה שלי שגרה בדרום. בימים האלו היא חזרה להורים שלה כך שזה מתאפשר על כך בהמשך.

באחת השיחות שהיו לי עם חבר באחד הלילות, בדיוק מסוג השיחות לילה האלו שהלב נפתח והצנזורה של הראש מבוטלת, ממש כאילו שהשיחה היא מלב ללב התחלנו לדבר על כל המצב ועד אנשים קרובים לשנינו שלא איתנו עוד. עד כמה זה מפגר שלא חשבנו להגיד לאנשים שאנחנו אוהבים שאנחנו אוהבים אותם עוד שהייתה לנו את האפשרות, או שהם חברים טובים כי זה מוזר להגיד או כי תמיד חשבנו שהם יודעים את זה או שאין צורך להגיד.

אז קודם כל אני רוצה להגיד לכולם פה שלמרות שאני לא מכיר אף אחד או אחת במציאות אתם ממש חשובים לי, וכל הבלוג הזה הוא בשבילכם. גם לאנשים שאני מכיר ניצלתי את ההזדמנות להגיד כמה הם חשובים לי, ואני ממליץ לכם להגיד את זה גם למשפחות שלכם.

אחרי זה חשבנו איך הכל היה שונה לפני יום שבת, אני נזכרתי בפחדים שהיו לי מהעבודה החדשה שהייתי צריך להתחיל, ואותה אחת שרציתי להכיר ואיך הכל השתנה מאז ברמה שלא רק שאני והיא לא מדברים כל, ואפילו לא התחלתי את העבודה בגלל המילואים. שזה מצחיק כי היום כל זה לא חשוב. מה שחשוב זה רק הרצון שהחטופים יחזרו והשקט יחזור.

במעבר חד – את הלילות בבית של בת דודה שלי אני מעביר בסוג של ״כיף״. יש לי פה תיק עם מנעול קטן שיש בו חבילה של טיטולים, בקבוק ואת דובי כך שכאשר אני שם אני יכול ללבוש לי חיתול וללכת לישון. לצערי היו כמה פעמים שבאמצע הלילה היו אזעקות והייתי חייב לרדת למקלט של הבניין. בזכות זה שאני ישן עם מכנסים ובוקסר אני רק צריך ללבוש מהר חולצה ולרדת כך שאני יודע שאף אחד לא רואה כלום וזה ממש עוזר לי להתמודד עם הלחץ ולחזור לסוג של שפיות בשבילי.

אני ממש מקווה שגם אתם מעבירים את הימים בטוב. מוזמנים לכתוב לי איך בתגובות.

שלכם דובי קטן, לב גדול.

אם אתה חדש אתה מוזמן להירשם לערוץ הטלגרם שלנו לעדכונים על פוסטים חדשים, ולמדיה החברתית שלנו.

ניתן להגיב גם כתוב דואר אלקטרוני.

אם יש לך שאלות או דברים שאתם רוצים שאני הכתוב אליהם אתם מוזמנים ליצור איתי קשר דרך יצירת קשר, לשלוח לי הודעת דואר אלקטרוני לכתובת israelabdl@israelabdl.com (התשובות לפעמים מגיעות לספאם) או הכי טוב דרך התגובות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

2 מחשבות על “בין חיתולים למלחמה – עדכון קצר.”

Scroll to Top