מה זה abdl?

abdl זה ראשי תיבות אשר מיצגים את המונחים "adult baby" ו"diaper lover״ בעברית ״תינוקות גדולים״ ו״אוהבי חיתולים״.
זו קהילה של אנשים אשר מרגישים צורך או רצון להתנהג כתינוקות או ילדים קטנים ו/או ללבוש חיתולים. בנוסף ההתנהגות יכולה לכלול רצון לקבל טיפול כמו תינוקות, ולהשתמש בשפה של תינוקות או התנהגות אשר קשורה לילדות או לגיל הינקות.

תינוק בוגר (ab)
תינוק בוגר מתייחס לאדם אשר עוסק באינפנטילים או פעילות נסיגה למצב ילדותי בשביל לספק צרכים מינים, רגשיים או פיזיים.
תינוקות מבוגרים יכולים להנות ללבוש חיתולים או להשתמש בפרטים לתינוקות כמו מוצצים, ובקבוקים ולעשות דברים שקשורים לתינוקות אשר כוללים משחק עם צעצועים ולקבל טיפול ממבוגר. כמו כול דבר בחיים לא כולם אותו דבר ויש תינוקות מבוגרים אשר לא ילבשו או ישתמשו בחיתולים, או שישתמשו בחיתולים ומוצרי תינוקות אבל לא יהיו רוצים לקבל טיפול או יחס של תינוקות. תינוקות בוגרים יכולים להיות אנשים אשר רוצים לשחק משחקי תפקידים שונים אשר יכולים לשמש כדרך לברוח מהאחריות והלחץ של החיים הבוגרים לפרק זמן מסוים ללא דאגות ובצורה תמימה יותר בחיים.
לפעמים הגיל של הדמות משתנה הוא יכול לשחק תינוק או בגיל יותר מבוגר.

חובב חיתולים (dl)
אוהב חיתולים הוא אדם אשר מקבל גירוי מיני או סיפוק רגשי מלבישת חיתולים. אוהבי חיתולים מתמקדים בעיקר בהרגשה הגופנית אשר נוצרת בזמן לבישת חיתול. חלק מאוהבי החיתולים אוהבים להשתמש בחיתולים לצרכים מינים.
השימוש בחיתולים יכול להיות כולל הרטבה של החיתול, ל״מספר 2״ (יכול להיות שניהם), או ללבוש אותו לכיף. לרוב לבישת חיתול מספקת חום וביטחון שלא ניתן לקבל במקום אחר.

למה אנשים הם abdl?
אין תשובה מדויקת לשאלה זו, כי יש המון סיבות שעשויות להביא אנשים לקהילת ABDL.
יש מי שטוען שהתפיסה הזו נובעת מחוסר ביטחון עצמי, ואנשים רוצים להיות תינוקות כדי להרגיש נוחות ובטוחים. ישנם אנשים שמציינים שהתפיסה הזו מסייעת להם להתמודד עם פציעות רגשיות מהעבר, ושהם מוצאים בה תחושת בטחון והרגשה שהם נמצאים בשליטה על החיים שלהם. יש גם מי שאוהבים את התחושה של נוחות וזהות מינית משונה.
כמו כן, ישנם גם אנשים שטוענים שהתפיסה הזו מצביעה על זכותם לבחור את הדרך שבה הם מתחברים לתפיסות מיניות, ועל זכותם להביע את זה בצורה שהם מתחברים אליה. חשוב לציין כי תפיסות מיניות כמו ABDL נחשבות לקיימות וחוקיות בקהילת המבוגרים, וכל אדם זכאי לבחור את הדרך שבה הוא מתחבר לתפיסות המיניות שלו.
כמו רוב הפנטזיות והתפיסות המיניות גם החוויה הabdl מבוססת על חוויות ורגשות שונים כולל חשקים מינים.
במקרה של abdl הפנטזיה היא לחזק את התחושה והחוויה של הילדות או גיל הינקות. דבר שיכול להביא תחושה של נוחות, ביטחון, ורגיעה. לאנשים שאוהבים את זה התחושה יכולה לעזור להתגבר על דיכאון, חרדות, ומתח כללי או לתת הרגשה של שליטה נוספת על החיים.
נכון להיום אין מחקרים אשר מצליחים להסביר למה אדם אחד אוהב ללבוש חיתול ואדם אחר לא. למה אדם אחד מתעורר מזה מינית בזמן שאחר אוהב ללבוש חיתולים לא לצורך מיני או למה אנשים אוהבים שמטפלים בהם או לא.
אישית אני אוהב רק ללבוש חיתולים, ולהשתמש במוצרים של תינוקות אבל לא להשתמש בהם לצרכים מינים, או להתנהג כמו תינוק. אם זאת אני אוהב לראות סרטים מצוירים של דיסני ובובות של דמויות מצוירות.

מה ABDL לא?
abdl הוא קינק שלא מובן לפעמים ויש אנשים אשר משווים אותו לפדופיליה כאשר במציאות חובבי חיתולים אינם פדופילים.
בעוד שפדופיליה כרוכה בפנטזיה או בפעילות מינית עם ילד/ה בגיל ההתבגרות. אנשים שלובשים חיתולים להנאה הם בדרך כלל מבוגרים שאוהבים משחקי תפקידים כתינוקות. הם בוגרים פיזית וכך גם כל המשתתפים. או שהם אנשים שרק אוהבים ללבוש חיתולים לשם תחושת ביטחון אישי.
הדרך הכי טובה להסביר את זה היא משחקי תפקידים אחרים יש כאלו שאוהבים להיות חייזרים במשחק תפקידים והם אינם חייזרים במציאות.
זה גם לא אומר שהאדם באמת היה רוצה להיות חיזר או להיות עם חיזר.
חשוב תמיד לזכור את זה.

מוזמנים להגיב, לשאול שאלות, ולשתף.

יש אפשרות להירשם לערוץ הטלגרם לעדכונים על פוסטים חדשים, ולמדיה החברתית שלנו

שיהיה לכם יום מלא חיבוקים .
שלכם דובי קטן, עם לב גדול

בשביל שאני יהיה יכול להמשיך לתחזק את האתר אתם מוזמנים לתמוך באתר גם 10 שקלים יכולים לעזור.

    אשמח מאוד לקבל ממך משוב​

      חשוב לשמור על קשר

      כתיבת תגובה

      האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

      Scroll to Top