יום כיף בים המלח: התמודדות, חיבורים ותובנות

הבלוג של דובי
הבלוג של דובי
יום כיף בים המלח: התמודדות, חיבורים ותובנות
Loading
/

כידוע לכם, אני מחותל 24/7 כבר יותר מחצי שנה, והיום הייתה לי דילמה שלא יצא לי להתמודד איתה עד עכשיו…
הכל התחיל כשבמקום העבודה החליטו לארגן לנו יום כיף מחלקתי בים המלח. אשר מחולק לשני חלקים כדי שנקבל גם שכר.
החלק הראשון כלל סיור לימודי.
בעוד החלק השני כלל ארוחת בוקר ובריכה.
שם התחילה הדילמה שלי: האם ללבוש חיתול או לא?
מצד אחד, אני תמיד עם חיתול – זה נותן לי תחושת נוחות וביטחון.
אני חושש להפסיק, כי אז אני מרגיש קצת מוזר וקשה לי לחזור אחרי זה ללבוש חיתולים.
מצד שני, השילוב של חיתול עם בריכה הרגיש מוזר. איפה אני אחליף בגדים? האם יהיו תנאים מתאימים? כל השאלות האלה התרוצצו לי בראש וחיפשו תשובה.
לפני שנצלול לעומק הנושא – אם אתם חדשים כאן, אני דובי 🧸 ואני מזמין אתכם להצטרף לקהילות שלנו דרך הקישור הבא: ABDL ישראל.
בנוסף, אל תשכחו לבדוק את הפודקאסטים שלנו הזמינים בספוטיפיי, גוגל פודקאסט ואפל פודקאסט.

הבוקר התחיל בשעה 4, כשקמתי בבית. כרגיל, ארגנתי את הציוד שלי – ארזתי בגדי ריצה, בגד ים, תחתונים להחלפה, ושני חיתולים של האגיס, ויצאתי לדרך. כרבע שעה לפני שהגעתי לאזור הסיור, עצרתי בשירותים כדי להוריד את החיתול שלבשתי, והחלפתי לבגדי הריצה שלי. ריצה לפני העבודה תמיד עוזרת לי להירגע.

הגעתי לחניה באזור הסיור ויצאתי לריצה קלה של שעה וחצי במדבר. אני ממש אוהב את השטח הזה, ולא יוצא לי לרוץ בו הרבה.
בסיום הריצה חזרתי לאוטו לפני שכולם הגיעו, הוצאתי את התיק עם בגדי העבודה והלכתי לשירותים. בזמן שניקיתי את עצמי מזיעה והריח הלא נעים, השעון דחק בי – כולם היו צריכים להגיע ממש עוד מעט. פרסתי ליד את החיתול עם סימבה החמוד שלי וחשבתי מה לעשות.
מצד אחד, אני מרגיש בטוח ורגוע כשאני מחותל, זה חלק ממני. אבל מצד שני, היינו אמורים להיכנס לבריכה בהמשך – מה אם לא יהיה איפה להחליף בגדים כמו שצריך? אולי המלתחות יהיו פתוחות בלי דלתות או תאים פרטיים? ומה עם הרעש שהחיתול עושה כשפותחים אותו?

בסופו של דבר, החלטתי שאין ברירה. החלטתי לחתל את עצמי במהירות כי ידעתי שאם אתן למחשבות האלו להשתלט עלי, זה יפתח פתח לבעיות בעתיד. תמיד יש את השאלה "מה יקרה אם", ואם הפעם אתן לה לנצח, היא עלולה לשלוט בי בהמשך.

וכך יום העיון התחיל. אחרי סיור מעניין וארוחת בוקר טובה, המשכנו לבריכה.
הייתי עם הרכב שלי, אז אחד מהחברים לצוות הצטרף אליי בנסיעה לשם. הנסיעה הייתה נעימה, אבל אז קרתה "תקרית" קטנה – הוא פתח את תא הכפפות שלי בלי לשאול, מה שגרם לי קצת להרגיש לא בנוח כי זה אזור פרטי. שם, הוא מצא שני חיתולים של תינוקות ששכחתי שהיו שם…
הוא שאל אותי אם יש לי ילדים. עניתי שאין לי, ותמיד כשזה קורה, אני מספר שזה עבור האחיינית שלי שאני לפעמים לוקח לגן.
הוא רק חיפש מסטיק, וכשאמרתי שאין, והמשכנו את הנסיעה כרגיל.
מזל שאנשים בדרך כלל לא מקשרים את החיתולים הללו למה שאני באמת לובש.

כשהגענו לבריכה, התארגנתי במהירות וישבתי עם הבגדים על כיסא ליד המים. רוב האנשים החליפו לבגדי ים ממש שם ליד הבריכה עד היום אני לא מבין למה לא ללכת למלתחות כמו כולם.
אחרי כמה דקות הלכתי להחליף בגדים בשירותים, ולשמחתי הם היו ריקים. הורדתי את החיתול במהירות וזרקתי אותו לפח. מהשניה שהוא בפח אין ממה לדאוג! לבשתי את בגד הים ונכנסתי למים עם כולם.

הבריכה הייתה מהנה, ואני ממש שמח שהגעתי ליום הזה. היה מספק לדעת שהצלחתי לשלב את החיתול בשגרה, וגם הייתה לי הזדמנות נהדרת לשוחח עם מישהי נחמדה מהמחלקה – אנחנו באותה מחלקה, אבל עובדים בצוותים שונים.
דיברנו כמעט חצי שעה, רק שנינו, והרגשתי שהיה לנו חיבור טוב. אני מקווה שהקשר ימשיך להתפתח ואולי נוכל לצאת יחד בהמשך. היא ממש חמודה, ואני מקווה שהדברים יתפתחו בצורה חיובית מבלי שזה יפגע בעבודה.

אחרי שיום העיון הסתיים, הלכתי להתקלח בזמן שההסעה חזרה. לאחר המקלחת, לבשתי לי חיתול חדש וחמוד וירדתי לים בשביל לנקות את הראש ולחשוב קצת.
זה היה רגע מיוחד בשבילי – לשבת מול הים בשקט ולהירגע.

אני ממש מעריך את העובדה שבעבודה מאפשרים לנו את פסק הזמן הזה מהשגרה. זה לא רק יום של כיף, אלא גם הזדמנות להתחבר טוב יותר עם חברי הצוות שלי. בנוסף, אני שמח שהצלחתי להכיר יותר לעומק את אותה אחת מהצוות השני. כל היום הזה היה מרענן ממש.

בזמן שישבתי שם מול הים, המחשבות התחילו לזרום. הבנתי כמה חשוב לי להיות נאמן לעצמי ולבחירות שלי, אפילו כשיש רגעים שאני חושש ממה שיחשבו או איך הגיב בסיטואציות מסוימות. כל יום כזה הוא עוד חיזוק בדרך שלי, וזה נותן לי המון ביטחון להמשיך הלאה.

אז על לפעם הבא איפה שלא תהיו שולח לכם מיליון חיבוקים,
שלכם, דובי הקטן 🧸, עם לב גדול❤️.
בתקווה שנדע ימים טובים, שהחיילות והחיילים, החטופות, והחטופים יחזרו הביתה בשלום 🎗
אם אתה חדש, אתה מוזמן 
לערוץ הטלגרם שלנו, ולערוץ WhatsApp שלנו שם אנו מעדכנים על פוסטים חדשים ויוצרים קהילה תומכת של אוהבי חיתולים.
בקישור הבא תמצאו קישורים לקהילה לקהילה שלנו: ABDL ישראל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Scroll to Top