הרפתקאות בחיתולים: מסע אישי בלתי נשכח

הבלוג של דובי
הרפתקאות בחיתולים מסע אישי בלתי נשכח

שלום חברים יקרים,
מה שלומכם? האם אי פעם הרגשתם שאתם יוצאים להרפתקה עם סוד גדול, כזה שמוסיף למתח ולרגש בכל צעד?
זה בדיוק מה שקרה לי בהמשך היום השני של הטיול אבל למי שחדש אני דובי 🧸, והיום אני רוצה לחלוק איתכם את ההרפתקאות המרגשות שעברו עליי בהמשך היום השני של הטיול שלי. לפני שנתחיל, אני מזמין אתכם להצטרף לקהילות שלנו בקישור הבא: https://t.me/abdl_israel
ולחפש את הפודקאסטים שלנו הזמינים בספוטיפיי ובגוגל פודקאסט: "מסע בחיתולים", "אוהבי החיתולים פודקאסט לימודי", ו"הבלוג של דובי".
ועכשיו, בואו נצלול לפוסט!

אחרי שפתחתי את המשלוח של החיתולים ולבשתי חיתול abdl כשר למהדרין, הרגשתי כאילו כל העולם פתוח בפניי. את החיתולים סידרתי לפי רמת הספיגה שלהם מהכי פחות סופג והכי סופג בשביל שבטיולים יהיו לי את הסופגים ביותר, כך שהתחלתי עם החיתול של Kiddo בידיה שהוא סופג פחות מכולם כך שאני יהיה יכול ללבוש אותו לכמה שעות מבלי להרגיש בזבוז.

אחרי כמה שניות הפחד חצאת בחיתול כה גדול ועבה התעורר בי. פחדתי שאנשים יבחינו במשהו מוזר, במיוחד שהחיתול גדול ומגיע לי עד לפופיק כך שהוא לא מוסתר כמו שצריך במכנסים או בתחתונים. זה היה אתגר להתמודד עם המחשבה שמישהו עלול להבחין בחיתול או לחשוב מה אני לובש מתחת לבגדים. כך שהבנתי שהכי נכון יהיה ללבוש חולצה נוספת מכופתרת וכך הייתה לי חולצה אחת בתוך המכנס ואחד מעל לבגדים. פיתרון מושלם למרות שראיתי שניתן לראות את הבליטות באזור הישבן של החיתתול. ידעתי שאני חייב להתגבר על הפחד ולהיהנות מההרפתקה שלי בכל זאת, וכך יצאתי מחדר המלון לעיר.

בעודי מטייך בחוץ, התענגתי על התחושה הנעימה של החיתול על הגוף שלי. תמיד וודאתי שהחולצה מכסה היטב את הגוף, בשביל שלא יבחינו במשהו. המסע שלי הוביל אותי למסעדה קטנה ונחמדה, בדיוק שהתחיל משחק של היורו כך שנכסתי לאכול ולראות את המשחק. נהנתי מאוד מארוחה טובה, שתיתי הרב מים, ובירה והמשחק נגמר במהירות.

כמו שרובכם יודעים בירה היא משקה משתן מאוד והרגשתי שאני עומד להתפוצץ אם אני לא הולך לשירותים. דברצן שבהונגריה היא עיר מדהימה למי שלא היה, מלאה באזורים ירוקים שמשתלבים בצורה מושלמת בתוך הנוף העירוני. כך שאחרי כמה מטרים הגעתי לאחד הפארקים היפים, נכנסתי ליער והמשכתי לטייב בטבע השקט והמרגיע והשתחררתי לי.

באיזשהו שלב, הבנתי שאני חייב לעצור. החיתול שלי היה מלא, וידעתי שאני צריך למצאו מקום מתאים להחלפה. כשמצאתי תא שירותים בפארק, נכנסתי במהירות והחלפתי לחיתול חדש. התחושב של הנוחות חזרה מיד, ויכולתי להמשיך בטיול הקצר בשלווה.

כשהגעתי חזרה למלון, הרגשתי שעדין לא הגיע הזמן ללכת לישון. החלטתי לנצל את הערב ולעשות ערב סרט עם דובי הדובון. נכנסתי למקלחת זריזה וקפצתי לסופר ליד המלון לקנות כמה דברים לסרט, קולה, גרעינים, ופופקורן. סידרתי את כל הדברים ולבשתי עוד חיתול של ABDL הפעם את חברת Rearz שהרגיש יותר מידי גדול.

אני ממש חושב שעשו טעות במידות ששלחו לי כי הם היו ממש גדולים אבל הוא הרגיש ממש טוב, מצאתי דרך לכפל את הלשוניות של הבטן לפני הסגירה שלו כך שהוא ישב עלי טוב.
עמדתי מול המראה, מתבונן בחיתול החדש ואיך שהוא יושב עלי. הרגשתי גאווה ותחושת סיפוק עצומה. הערב היה קסום, ודובי ואני ראינו את הסרט"הרפתקאות ליידי באג וחתול שחור" הוא ממש אוהב את החיפושית המופלה. .
רעש החיתול בכל פעם שהלכתי למזוג עוד מים או מיץ הוסיף לממד החוויתי של הערב.
לצערי לא היה מזגן בחדר במלון אז התחיל להיות לי חם איתו, אבל שווה את זה.

לאחר הסרט, הקלטתי את הרגשות והרשמים מהיום. סידרתי את הציוד לטיול של הבוקר, ושתיתי עוד קצת מים לפני שניסיתי להירדם.

קמתי כמה פעמים במהלך הלילה לשירותים, למזלי הייתי עם חיתול אז רק הייתי צריך לעמוד לעשות, ולחזור לישון. באחת מהפעמים ראיתי שהחיתול מתחיל לנזול, והבנתי שאני חייב להחליף אותו. זה מוזר כי הוא לא הרגיש ספוג במאה אחוז אילה פחות, אולי זה כי הוא היה גדול מידי ואולי כי לבשתי אותו לא נכון.
התקלחתי בזריזות וחזרתי למיטה, לשמחתי אני מרטיב אותם שאני בשירותים ולא במיטה כך שלא היה יותר מידי בלגן או משהו לנקות.
בבוקר, הכנסתי את החיתול המשומש לשקית שחורה וזרקתי אותו בפח מחוץ למלון כדי לא לגרום לחוס נוחות לצוות במלון. זה מצחיק כי חיתולי תינוקות הייתי זורק בשקית עם ריח בפח בשירותים בחדר.

תודה שקראתם על החוויות שלי! אני מקווה שהצלחתי להעביר לכם את התחושות והרגשות של היום הזה. מוזמנים להצטרף לקהילה שלנו ולהמשיך לעקוב אחרי ההרפתקאות שלנו.

שיהיה לכולכם יום נהדר ומלא בחוויות חיוביות.

שלכם, דובי הקטן 🧸, עם לב גדול❤️.
בתקווה שנדע ימים טובים, שהחיילות והחיילים, החטופות, והחטופים יחזרו הביתה בשלום 🎗
אם אתה חדש, אתה מוזמן
לערוץ הטלגרם שלנו, ולערוץ WhatsApp שלנו שם אנו מעדכנים על פוסטים חדשים ויוצרים קהילה תומכת של אוהבי חיתולים.