איך לקבל אוהב חיתולים (ABDL)?

מאמר זה מיועד לאנשים שמעוניינים להבין טוב יותר את התופעת אוהבי החיתולים, מבוגרים אשר נהנים ללבוש חיתולים. אנו נדון בסיבות השונות העומדות מאחורי רצון זה, וננסה להסביר את ההיבטים הפסיכולוגיים והרגשיים של התופעה.
אם את או אתה אוהבי חיתולים אתם מוזמנים למאמר איך להתמודד עם זה שאתה אוהב חיתולים , מה זה ADBL

מי הם אוהבי חיתולים?
אוהבי חיתולים הם מבוגרים שנהנים ללבוש חיתולים, בין אם מסיבות רפואיות ובין אם לא. הסיבות לשימוש בחיתול יכולות להיות רבות ומגוונות, כגון:

  • נוחות: תחושת הביטחון והנוחות שמספק החיתול.
  • הנאה מינית: עבור חלק מהאנשים, לבישת חיתול מעוררת תחושות מיניות.
  • רגרסיה: תחושת החזרה לגיל הילדות וחוויה תינוקית.
  • התמודדות עם קשיים: שימוש בחיתול כדרך להתמודדות עם לחצים, חרדות או קשיים רגשיים.

אני מבין שזה עשוי להיראות מוזר בהתחלה לגלות שאדם מעדיף ללבוש חיתולים, או שאדם משתף אתכם שהוא נהנה מכך.
עם זאת, חשוב לזכור שישנן סיבות רבות ומגוונות לכך שאנשים בוחרים באפשרות זו.
למעשה, קיימים מיתוסים רבים סביב נושא זה, וחשוב לפרק אותם כדי שנוכל להבין טוב יותר את הצרכים וההעדפות של כל אדם.
הבנה מעמיקה יותר של הסיבות העומדות מאחורי בחירה זו, תוכל לעזור לנו להתגבר על תחושות של חוסר נוחות או פליאה, ולקבל את האדם ואת בחירתו בצורה מכבדת ותומכת.

למה שמישהו ירצה ללבוש חיתולים?
הסיבות שבגללן אדם בוחר ללבוש חיתולים יכולות להיות מגוונות ומורכבות. קשה לקבוע בוודאות מה הסיבה האמיתית אצל כל אדם, אך הנה כמה אפשרויות:

  1. תחושה של נוחות וביטחון: חיתולים יכולים לספק תחושה של נוחות וחמימות, בדומה לזו שחווים תינוקות. עבור אנשים מסוימים, תחושה זו יכולה להיות מרגיעה ומפחיתה חרדות.
    התמודדות עם טראומות או קשיים רגשיים: עבור אנשים שעברו טראומות או קשיים רגשיים, חיתולים יכולים לסמל חזרה לתקופה של תמיכה וחוסר אחריות, ייתכן שזה עוזר להם להתמודד עם רגשות קשים.
  2. התעוררות מינית: עבור חלק מהאנשים, חיתולים יכולים להיות מקור של התעוררות מינית. תחושת החמימות, הרכות והמגע יכולים להיות עוררי
  3. פֶטִישׁ: ייתכן שאנשים מסוימים מפתחים פטיש ספציפי לחיתולים, מה שגורם להם הנאה ללבוש אותם.
  4. סיבות רפואיות: במקרים מסוימים, אנשים עשויים להזדקק לחיתולים מסיבות רפואיות, כגון אי שליטה על הסוגרים או בעיות בשליטה על צרכים.
  5. חשוב לציין שזוהי רק רשימה חלקית, וייתכנו סיבות נוספות שאינן מפורטות כאן.

הדבר החשוב ביותר הוא לכבד את בחירתו של כל אדם, ללא קשר לסיבותיו.
אם אתם רוצים להבין טוב יותר את הסיבה שבגללה מישהו קרוב לכם בוחר ללבוש חיתולים, חשוב לפתוח איתו שיחה פתוחה וכנה.
הקשיבו לו בלי שיפוט, ותנו לו מקום להסביר את רגשותיו וחוויותיו.

הבנה של השימוש וההנאה בלבישת חיתולים למבוגרים:

  1. לפי מחקר שנעשה גילו שרוב האנשים שאוהבים ללבוש חיתולים או להתעסק בהתנהגות תינוקית כשהם בוגרים, אך התחילו להראות את הרצון הזה בגיל ההתבגרות המוקדמת (11 או 12).
    בנוסף רוב אוהבי החיתולים הם גברים, עובדים באמצע שנות השלושים. ישנם יותר גברים מנשים שעוסקים בהתנהגות האלו כמו לבישת חיתול והתנהגות תינוקית.
  2. המחקר הראה כי לאוהבי חיתולים רבים היו בעיות של בריחת שתן. חלק מהאנשים התחילו לסבול מתאונות והתחילו עם חיתולים. אחרי זמן מה התחילו לחבב את החיתולים. חשוב לציין שישנם אנשים אשר לא סובלים מבעיה רפואית ואוהבים ללבוש חיתול.
  3. בנוסף כמה מחקרים הראו שלהיסטוריה האישית של האדם יש השפעה על הרצון שלו להתנהג כמו תינוק. דברים כמו התעללות מינית בגיל הילדות ו/או התבטאות טרנסג'נדרית.
    חשוב לציין כי אסור לשפוט אנשים בגלל העבר שלהם או הדרך שבא הם מתבטאים היום.
    בנוסף אנשים יכולים לפתח את החיבה הזו ללא התבטאות טרנסג'נדרית או התעללות כזו או אחרת.
  4. לא כל חובבי החיתולים (DL) רוצים להתנהג או מתנהגים כמו תינוקות. יש כאלו AB (תינוקות בוגרים) שאוהבים לחיות כמו תינוקות (משתמשים בבקבוקים, מוצצים, ועוד) יש כאלו שהם DL (אוהבי חיתולים) אנשים אלו משתמשים בחיתולים כדי להירגע, להרגיש בנוח או למשחק מקדים מיני.
    לבישת חיתול לא אומרת שהוא רוצה להתנהג כמו תינוק או שיתייחסו אליו כתינוק.

שימוש בחיתולים להנאה מינית:
חלק מהאנשים שאוהבים ללבוש חיתולים נהנים ללבוש אותו מסיבות מיניות ממש כמו שאנשים אחרים נהנים מחפצים שונים (בגדי עור, גומי ועד לשיטות ייחודיות יותר).
להתחשב בעובדה שחיתולים רכים, ולפעמים חמימים וממוקמים ממש ליד איברי המין זה לגיטימי שהם יעוררו תחושות מיניות לאנשים.

חשוב להבין שיש פטישים מסוימים לאנשים שאוהבים ללבוש חיתול כחלק מפטיש (אוטונפיופיליה) או תסמונת התינוק הבוגר. אנשים אלה מקבלים סיפוק והנאה מינית מהתנהגות כמו תינוקות ושמתייחסים אליהם כמו תינוקות. הם משתמשים בחיתול לא לצרוך פיזי או רפואי אלא בשביל להתאים את עצמם לאורח החיים שלהם.
תינוקות מבוגרים (adult baby) יכולים ליהנות ממשחק עם צעצועי תינוקות, לדבר כמו תינוקות, שמטפלים בהם, ולעשות דברים של תינוקות ההתנהגויות משתנות מאדם לאדם.

אם נוצר בכם הפחד שהילד/ה שלכם יהיו רווקים בגלל שהם אוהבי חיתולים תדעו שהרבה אוהבי חיתולים נמצאים במערכת יחסים, ובני או בנות הזוג שלהם מודעים להתנהגות זו.
לבישת חיתול יכולה להיות מעוררת ומשחק מקדים לחלק מהם.

תזכרו שחובבי חיתולים אינם פדופילים
בעוד שפדופיליה כרוכה בפנטזיה או בפעילות מינית עם ילד/ה בגיל ההתבגרות. אנשים שלובשים חיתולים להנאה הם בדרך כלל מבוגרים שאוהבים משחקי תפקידים כתינוקות. הם בוגרים פיזית וכך גם כל המשתתפים.
הדרך הכי טובה להסביר את זה היא משחקי תפקידים אחרים יש כאלו שאוהבים להיות חייזרים במשחק תפקידים הם אינם חייזרים במציאות. זה גם לא אומר שהאדם באמת היה רוצה להיות חיזר או להיות עם חיזר.

האם הם משתמשים בחיתולים?
יש אנשים שכן ויש שלא שרק אוהבים ללבוש את החיתולים. יש אנשים שלובשים אותם ורק מרטיבים אותם (במים או שתן) ויש אנשים שהולכים צעד קדימה ועושים את כל הצרכים שלהם בחיתול.
רוב הABDL שאני מכיר משתמשים בחיתול רק להרטבה אבל יש גם כאלו שעושים בוא הכל.

קבלת אוהבי החיתולים
במקום להתייחס ללבישת החיתול כטאבו או להתבייש בכך תדברו עם אוהב החיתולים תבקשו ממנו להסביר לכם את המצב תגיעו לשיחה עם ראש פתוח.
אם יש לכם שאלות לגבי לבישת החיתולים תשאלו. תזכרו שאם מישהו סיפר לכם שהוא אוהב ללבוש חיתולים הוא צריך להרגיש בנוח לדבר על החוויה שלו ולהסביר אותה.
יכול להיות שהוא ירגיש לא בנוח או יכול להסס לעשות את זה. בגלל זה חשוב לכבד את הגבולות שלו ולשאול שאלות בצורה מכובדת.
תזכירו לו שהוא חשוב לכם ושאתם תומכים בוא.
תזכרו שלרוב בראש שלנו דברים הרבה יותר גדולים ממה שהם במציאות נגיד שאני סיפרתי על זה לבת זוגתי אחת השאלות שלה היו על מה יהיה מאותה נקודה? אם אני הולך להסתובב עם חיתול מחוץ לבית או להתנהג כמו תינוק? אמרתי לה שלא שום דבר לא השתנה המשכתי להשתמש בחיתולים באותה דרך שהשתמשתי לפני ולעשות מה שאני עושה כמו שעשיתי. בנקודה הזו הבנתי שבראש שלה אני הולך מחר להסתובב ברחוב עם מוצץ וחיתול ואז היא הבינה שלא לרוב אף אחד לא באמת רואה מה יש לך מתחת לבגדים וזה לא צריך להיות משנה לאנשים מה אתה עושה בבית שלך או בחדר שלך.
אם מדובר בילד/ה שלך תציבו גבולות ברורים. אם קיבלתם את זה נגיד יהיה מותר לך להשתמש בX חיתולים בתנאי שאתם זורקים אותם לפח ושומרים על הניקיון, הגבלה של איפה מותר ללבוש ואיך.
נגיד מותר ללבוש חיתול רק בבית או רק שאת/ה בחדר ומתחת לבגדים או רק לשינה.
חשוב לראות שהתנהגות זו או שימוש בחיתולים לא משפיע על ההתנהגות החברתית של הילד או הילדה שלכם (שהם לא מסתגרים בחדר בשביל להיות עם חיתול כל היום) בנוסף לבדוק שלילד/ה אין בעיה רפואית שהם לא מספרים בגלל זה חשובה תקשורת פתוחה.
אני מקווה לכתוב פוסט בנושא של איך להגיב שהילד מבקש ללבוש חיתולים שוב. אני ממליץ גם לחשוב על ייעוץ פסיכולוגי עם או בלי הילד/ה.

אם אוהב החיתולים הוא אדם שחשוב לך והוא חלק מרכזי מהחיים שלך אתה צריך ללמוד איך לקבל את הרגלי לבישת החיתולים שלו גם אם אינך מבין זאת.
מה שעוזר לי לקבל דברים שאני חושב שהם מוזרים הוא לחשוב על המוזרות הקטנות שי לי, וכמה טוב היה אם אחרים היו מקבלים אותם.
זכור כמה האדם השני מרגיש עצבני או מתבייש לחשוף את החלק הזה בחיים שלו.
תקבל אותו מנקודת מבט לא שיפוטית, כי אין בלבישת חיתול שום דבר פסול. גם אם זו דרך לא רגילה להתמודד עם דברים.
תזכרו שלכל אדם יש את הדברים האישים שלו אשר עושים אותו למשהו, גם אם זה מרגיש כאילו שישנה תהום עמוקה בין שניכם תזכור ותחפש את כל הדברים שמחברים את שניכם זה לזו.

תזכרו שבשביל האדם שסיפר לכם השיחה היא מקור ללחץ וחרדה משמעותיים בגלל זה חשוב להיות שם בשבילו ולקבל את מה שהוא אומר ולהקשיב למה שהו אומר.
אל תנסו לתקן אותם בגלל שזה לא הולך לעבוד, תהיו רק כנים עם הרגשות שלכם.

מה לעשות עכשיו?
יכול להיות שאתה חושב מה לעשות אחרי שבן הזוג שלך סיפר לך או שגילתה את זה.
יש לך כמה אפשרויות:

  1. להיפרד מהם – אם זה משהו שאתה לא יכול לחיות איתו או לקבל אותו אולי יהיה הכי נכון לפרק את החבילה.
  2.  להעמיד פנים שזה לא קרה: זו אפשרות נוספת אם אתה לא רוצה להיפרד ממנו להתנהג כאילו שזה לא חלק ממנו, הוא יכול לעשות את מה שהוא רוצה לבד אבל לא ביחד איתך (גבולות ברורים בנושא).
  3. לקבל את אורח החיים שלהם: כנראה שזה מה שהם רוצים שיהיה כשהם סיפרו לכם את זה.

אם אתה לא חושב או יודע אם אתה רוצה להיות איתם זה גם בסדר. יכול להיות שאחרי שתחליט משהו תשנה את הדעה שלך. בגלל זה תקשורת היא חשובה מאוד במצבים כמו זה.

אתה יכול גם לשאול אותו כל מיני שאלות כמו:

  • כמה זמן אתה כך?
  • איך זה התחיל?
  • למה אתה מספר לי?
  • מה המשמעות של ABDL בשבילך? (יש על זה מאמר גם).
  • האם אתה משתמש בחיתולים?
  • אם אתה רוצה שאני אתייחס אליך כמו תינוק?

ויש עוד מיליוני שאלות שאתה יכול לשאול וזה בסדר.

הכי חשוב להרגיע אותם (הלב שלי היה על 200 בפעם הראשונה שסיפרתי למשהי על זה) חשוב להרגיעה ולהיות שם בשבילם חיבוק גם עושה פלאים.

מוזמנים להגיב לשאול שאלות ולשתף.
אני יודע שהפרטיות חשובה לך, אתה מוזמן להירשם לערוץ הטלגרם שלנו לעדכונים, ולמדיה החברתי שלנו.

שיהיה לכם יום מלא חיבוקים.
שלכם דובי קטן, לב גדול.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Scroll to Top