איך להתמודד עם זה שאתה אוהב חיתולים?

אם אתה הגעת לפוסט הזה סימן שאתה אוהב חיתולים (אם הגעת לפה כי חבר/ה שלך אוהב חיתולים אתה מוזמן לפוסט איך לקבל אוהב חיתולים (ABDL)? ). דע שאתה לא לבד אתה יכול להרגיש מנוכר או מוזר שאתה נהנה ללבוש חיתולים או להתנהג כמו תינוק. חשוב לדעת שאנשים רבים חולקים את אותה חיבה בין אם ללבוש חיתולים ובין עם להתנהג בצורה תינוקית. זכור שאין בך שום דבר "מוזר" או לא נורמלי"

אישית אני אפילו לא יודע מאיזה גיל אני התחלתי להרגיש כך. ממתי שאני זוכר את עצמי תמיד היה לי את הרצון לחזור וללבוש חיתול. אנחנו מדברים על גיל מאוד צעיר (הסיפור שלי חלק א).

להבין ולקבל את זה שאתה אוהב חיתולים.
נתחיל מזה שזה בסדר להרגיש מוזר או להתבייש מהרצון ללבוש חיתול. להרגיש שלא ברור מה מקור התחושה הזו. אתה חייב לקבל את הרגשות האלו של החיבה הזו לחיתולים והרצון ללבוש אותם את ההתרגשות לראות אותם ואת החבילות בסופר או הפרסומות.
אני זוכר כמה בושה ופחד היו לי אחרי שהבנתי שלא כולם כמוני. ממש בושה, אשמה, ופחד ללבוש חיתול, פחד ממה שאנשים יכולים לחשוב אם הם יגלו את זה?
היום אני יודע שזה בסדר גם מה שאני מרגיש וגם כל הפחדים האלו שהיו לי.
חשוב מאוד לחקור את הרגשות האלו ולקבל את כולם. את הפחדים, הרגשות החיובים, והשלילים. ככל שנברח מהם ולא ניתן להם מקום הם רק יתגברו בראשנו ממש כמו שנרצה להפסיק לחשוב על חד קרן. אנחנו רק נמשיך לחשוב עליו, נילחץ מזה מה שיגביר את המחשבות האלו. חשוב לחשוב ולהבין איך לבישת חיתול תורמת לתפיסה העצמית שלנו? למה זה גורם לנו? הרגשת ביטחון? התרגשות? בושה? סיפוק?
אנשים אחרים יוכלו להבין אותנו רק אחרי שאנחנו הבנו וקיבלנו את עצמנו ככאלו שאוהבים את מה שאנחנו אוהבים.
זו הייתה המלחמה הכי קשה שהייתה לי לעשות ולהתנהג כאילו שאני לא כזה עד שאמרתי לעצמי את זה בפעם הראשונה בקול לעצמי שאני אוהב ללבוש חיתולים והפסקתי להילחם ברגשות האלו.
אחת הדרכים להבין ולקבל את זה היא לכתוב את הרגשות שלנו, החיובים והשלילים מה אנחנו מרגישים ומתי. אפילו כסיפור על דמות שהיא לא אנחנו. דבר כזה יכול לעזור לנו להבין בצורה ברורה יותר את המחשבות שלנו ואת הרגשות.

לקבל את עצמך.
אתה חייב בסופו של יום לקבל את כל החלקים האלו שיש בך עם כמה שקשה לקבל אותם. תבחן את כל הרגשות השליליים שיש לך על לבישת החיתולים, ואל תיתן לדעות השליליות שיש לך כלפי עצמך על אהבת החיתולים להשתלט. תזכור שאין בזה שום דבר פסול! בנוסף רוב החששות והפחדים שלנו הם מדברים שאולי לעולם לא הולכים להיות במציאות.
אם אתה מתבייש בגלל "שלא מקובל שאנשים מבוגרים לובשים חיתולים" או "רוצים ללבוש חיתול" תזכיר לעצמך שאתה לא צריך להתאים לציפיות החברתיות, ושאתה מקבל את מי שאתה כמו שאתה!
תזכיר לעצמך שזה בסדר למצוא הנאה וסיפוק מלבישת חיתול ושזה לא פוגע באף אחד, וגם לא בך.
אם אתה מרגיש אשם או מתבייש בגלל אורח החיים שלך תזכור שאשמה היא תחושה שעשית משהו לא מוסרי. אין צורך להרגיש אשמה או בושה כי אתה אוהב חיתולים.
אחת הדרכים לטפל בבושה היא לקבל את זה שאין לנו שליטה על הרגשות שלנו או על ההתנהגות של אנשים אחרים. ממש כמו שאין לנו שליטה אם לאהוב בנים או בנות אין לנו שליטה גם על זה.
זכור כי אין לנו שליטה על אם אנשים יקבלו את זה או לא אנחנו צריכים לזכור שאם הם לא מקבלים זה שלהם ולא שלנו.

לשאלה מדוע אנשים מתעניינים בחיתולים אין תשובה חד משמעית נכון להיום.. יש אנשים שפשוט נהנים מהתחושה שהחיתולים גורמים, תחושב חזקה של נוחות וביטחון. השקט הנפשי הזה פשוט שווה את זה.
חלק מהאנשים אוהבים בגלל שזה עוזר להם לחזור לגיל צעיר יותר ולהתרחק מהלחצים היום יומים.

לפעול לפי הרגשות:
אתה יכול לחשוב שללבוש חיתול הוא סטיה מהנורמה ומשהו מביש. תזכור שקשה לדכא את הדחף הזה ללבוש חיתול, אז עדיף להפסיק. זה שאתה מקבל את זה שאתה רוצה ללבוש חיתול לא אומר שמחר אתה הולך לבית הספר רק עם חיתול או מפרסם על זה פוסט בפייסבוק.

!זכור שדיכוי הרגשות והצרכים שלך יכול להזיק מאוד!
אתה יכול להרשות לעצמך לחוות את התענוג שאתה מרגיש מלבישת חיתול! אם אתה מודאג שאחרים יגלו שאתה לובש חיתול אתה יכול לבחור ללבוש אותם באופן פרטי שאתה לבד בבית.
תחפש ותתיידד עם אנשים כמוך. ישנם קהילות של אוהבי חיתולים ותינוקות מבוגרים רבים באינטרנט.

תזכור שזה שאתה רוצה ללבוש חיתול לפעמים זה בסדר, יש כאלו שלובשים חיתול 24/7 ויש כאלו שלובשים רק למיטה, או בבית. תעשה את מה שעושה לך טוב.
יש גם כאלו שאוהבים לחזור לגיל צעיר יותר לכמה שעות ביום וללבוש חיתול ולשחק עם בקבוק או מוצץ ובובות ואז לצאת לעבוד או לעשות את זה אחרי העבודה. הכל בסדר והכל תקין.

שאני גדלתי האינטרנט לא היה פופולרי וזה היה סיוט לחשוב שאני היחיד בעולם שמרגיש כך. היום שאני למדתי שיש עוד אנשים כמוני זו הייתה הקלה עצומה.
לא כל האנשים שלובשים חיתולים רוצים להיות חלק מקהילה או קבוצה כזו אחרת וזה בסדר. זו זכותך להחליט עם אתה רוצה ליצור קשר עם אנשים אחרים שלובשים גם חיתולים.
!!! בסוף הפוסט יש דגשים חשובים על כך, כללי זהירות שהם חובה!!!

הבנת התנהגויות של לבישת חיתולים:
מבוגרים רבים נהנים ללבוש חיתול ולהתנהג כמו תינוקות. רבים מהם מגלים את הרצון סביב גיל 11 או 12, ורובם הם גברים עובדים בני 30+ כך שאין לך ממה לפחד בכך שבגלל הרצון ללבוש חיתול לא תהיה לך עבודה.
בנוסף חלק מאוהבי החיתולים הבוגרים הם טרנסג'נדרים.
זה בסדר אם אתה לא זה רק מחקר סטטיסטי, בנוסף אם אתה מרגיש עצוב כי אין אנשים בגילך תזכור שגם בני השלושים היו פעם ילדים רק שבאותו שלב הם התבישו לדבר על זה ממש כמו שאתה מתביש.
אהבת החיתול כוללת לבישת חיתול, הרטבה ו/או עשיית צרכים בחיתול (אפשר גם רק ללבוש אותם ולא לעשות בהם צרכים בכלל).
!יש בסוף הפוסט כללי זהירות שחשוב לקרוא!

הבדל בין אוהבי חיתולים לתינוק מבוגר:

זה שאתה לובש חיתול לא אומר שאתה רוצה להתנהג כמו תינוק או תינוקת. תינוקות בוגרים אוהבים להתייחס לעצמם כתינוקות: משתמשים בבקבוק, משחקים עם צעצועי תינוקות, או ישנים בעריסה, בנוסף אוהבים להתנהג כמו תינוקות או שיש מישהו שמטפל בהם ממש כמו בתינוקות.

אוהבי חיתולים נהנים אך ורק ללבוש חיתול (באופן דיסקרטי או גלוי) וחיים חיים של מבוגרים.
יכול להיות שתרצה להתנהג כמו תינוק בוגר או לא זה תלוי בך. אתה יכול לחקור ולהחליט.
יש גם כאלו שאוהבים להשתמש בחיתולים מוצצים ובקבוקים אבל לא להתנהג כמו תינוקות יש הרבה סוגים של אנשים ואתה יכול להיות מי שאתה רוצה להיות, ואיך שאתה רוצה להיות בלי להיכנס לתבנית כזו או אחרת.
יש אנשים אשר סובלים מבריחת שתן, והתחילו להשתמש בחיתולים לטיפול בבעיה זו, ואז התחילו לאהוב חיתולים, ולחקור את ההנאה שלהם.
זה בסדר להנאות מחיתולים אם אתה חווה בריחת שתן או לא.

כבד את הפרטיות שלך:
אתה זה שמחליט אם הוא רוצה לדבר או לספר לאנשים שאתה לובש חיתול או לא. אם אתה במערכת יחסים רומנטית, מומלץ לחשוף מידע זה לפני שהקשר יתקדם מאוד תזכור שאם משהי אוהבת אותך צריכה לאהוב אותך כמו שאתה!
אולי תרצה לספר לחברים, ולבני משפחה קרובים או לבחור לשמור על זה רק לעצמך.
תדבר עם בן / בת הזוג הרומנטיים שלך אם לבישת חיתול היא חלק בלתי נפרד מהזהות שלך או הפעילות שלך חשוב לשתף אותם. זה נכון אם אתה אוהב ללבוש חיתול בפעילות מינית או רק כי זה מרגיע אותך.
אני יודע כמה זה מפחיד ומלחיץ לספר את זה לאדם הראשון ובמיוחד לבן או בת הזוג. הפחד שהם לא יבינו או לא יקבלו את זה יכול להיות משתק (יש בנות זוג שלי שקיבלו את זה, ויש כאלו שברחו אבל אני לא יכול לדמיין את עצמי הולך להתחתן אם משהיא שלא יודעת את זה או לא מקבלת את זה. במיוחד לא להיכנס למערכת יחסים רצינית אם משהיא מבלי שהיא יודעת !!!אני לא מספר את זה בדייט ראשון או שני!! אבל אם אני מבין שהיא בת זוג שאני רוצה לחיים ואנחנו יוצאים כמה חודשים אז כן אני מספר).
אם תרצו הכתוב פוסט בנושא.
אתם יכולים להגיד לבן/ת הזוג שאתם רוצים לדבר איתם על משהו אישי שחשוב לכם ותספרו להם שחלק ממי שאת זה אוהב/חובב חיתולים תהיו פתוחים לענות על כל שאלה (ויהיו הרבה).
יש בני זוג שהם בעד משחקים מינים אתם יכולים להציעה להם את זה כמשחק.
!!!חשוב לשמור על גבולות שלכם ושל בני/ות הזוג שלכם ששניכם תרגישו בהם בנוח!!!

שימוש בשיקול דעת במראה שלנו:
למרות שאוהב חיתולים ותינוקות בוגרים הם קבוצה גדולה היא עדיין לא מפותחת (במיוחד במדינות שמרניות כמו ישראל). אנשים רבים לא מבינים את הרגשות והמנעים של אוהב החיתולים, ויכולים לבלבל ביניהם לבין פדופיליה דבר שלא נכון בכלל!
!כשבגיר אוהב ללבוש חיתול עם בן או בת הזוג הבגירה שלו זה בסדר, חוקי ולא קשור בכלל לילדים או תינוקות וממש לא אומר שיש משיכה כזו למי מהם!
אתה בוחר אם ללבוש חיתול בציבור, בבית או בשניהם. זה תלוי ברצון שלך ללבוש חיתולים בין אם מסיבת נוחות או מינית.
אם אתה רוצה ללבוש באופן דיסקרטי אני ממליץ לך ללבוש בגדים גדולים קצת (מידה אחת או שתיים יותר וחגורה אתה לא רוצה שהמכנסיים יפלו לך פתאום) ולא צמודים בשביל להסתיר את בליטת החיתול. חשוב גם לא ללבוש חיתול ניילון שעושה רעשים.

אישית אני אוהב ללבוש חיתול בחורף כך שיש מכנס קצת גדול, חולצה ארוכה ומיעיל או קפוצ'ון. לפעמים אני לובש חולצה מכופתרת ואני יודע שכל עוד היא בתוך המכנס אף אחד לא יכול לראות את החיתול מקדימה או מאחור.
בנות יכולות ללבוש סימלה או חצאית (חשוב שלא יהיו קצרות מדי).
אפשר גם ללבוש חיתול רק למיטה זה מה שהרוב עושים או תחתוני חיתול כמו דריי נייט.
תזכרו שלמרות שאנחנו מרגישים שכולם רואים את החיתול לרוב אנשים לא רואים אני אפילו הייתי שבוע עם ידידה בחו"ל (ישנו ביחד באותו חדר) והשתמשתי 24/7 בדריי נייט והיא לא ידע (כשסיפרתי לה שאני אוהב ללבוש חיתולים חשבתי שהיא תגיד לי שהיא יודעת אבל היא לא ידע ואז הבנתי שהיא לא ראתה.

מקום לאחסון החיתולים:
אם אתה מעדיף לשמור בסוד את זה שאתה לובש חיתולים תחשוב כמה צעדים קדימה איפה אתה שומר אותם? כמה אתה קונה כל פעם? מה יהיה כשיבוא לבקר בבית שלך? אם אתה גר עם ההורים אם הם יכנסו לחדר שלך? תחפש מקום בטוח שבו הם לא ימצאו.
זה יכול להיות במכונת הכביסה, חדר שינה או מקום סודי שרק אתה מכיר בבית.
תמיד תהיה מוכן עם סיפור טוב למה יש לך חיתולים בבית כי יכול להיות שימצאו אותם.
(גם את שלי אמא שלי מצאה כמה פעמים) זכור שגם אם מישהו רואה אותם זה לא סוף העולם למרות שזה מרגיש כך.

אזהרות חשובות!

  • תזכור לשמור תמיד על הפרטיות שלך, אל תשלח תמונות שלך או של מישהו אחר בחיתול או בעירום. אתה לא רוצה שהם יפורסמו בציבור ואתה לעולם לא יכול לדעת מי יושב בצד השני של המחשב או למי תהיה גישה לטלפון של זה ששלחת לו או לה את התמונה.
  • אסור לתת לאנשים לצלם אותך עם חיתול אם אתה לא רוצה שיפרסמו את התמונות שלך בחיתול.
  • תבדוק שהווילונות שלך בבית סגורים אם אתה מסתובב רק אם חיתול (ושהדלת נעולה (פעם הייתי במלון וחדרנית נכנסה לחדר שהייתי רק עם חיתול היה ממש לא נעים לי וגם לה).
  • תזכור שיכולים להיות אנשים לא טובים בצד השני של המסך לעולם אל תשלח פרטים מזהים שלך (כולל שם פרטי, שם משפחה, טלפון, וכתובת) זכור שבטלגרם ניתן לראות את מספר הטלפון שלך עם השם שלך אם אתה שמור בטלפון של אדם אחר.
  • מומלץ לפתוח חשבון דואר אלקטרוני שישמש רק לצורך רישום לאתרים ופורומים שקשורים לנושא ובכך להגביר את הפרטיות.
  • אישית אני מדביק מדבקה על המצלמות שלי במחשב ובטלפון בשביל לשמור יותר על הפרטיות שלי.
  • אם תמונה שלך נפלה לידיים לא טובות או שמישהו מטריד אותך תפנה מיד למוקד 100 או למבוגר לעזרה כולל מוקד 105 להגנה על ילדים ברשת.

מוזמנים להגיב לשאול שאלות ולשתף.
אני יודע שהפרטיות חשובה לך, אתה מוזמן להירשם לערוץ הטלגרם שלנו לעדכונים, ולמדיה החברתי שלנו.

שיהיה לכם יום מלא חיבוקים.
שלכם דובי קטן, לב גדול.

בשביל שאני יהיה יכול להמשיך לתחזק את האתר אתם מוזמנים לתמוך באתר גם 10 שקלים יכולים לעזור.

קישורים למקורות מידע:
https://www.psychologytoday.com/intl/blog/get-some-headspace/201304/exploring-emotions
https://psychcentral.com/lib/the-health-benefits-of-journaling
https://www.psychologytoday.com/intl/blog/evolution-the-self/200809/the-path-unconditional-self-acceptance
https://psychcentral.com/blog/archives/2007/11/27/5-tips-for-dealing-with-guilt
http://www.psychsight.com/ar-shame.html
https://www.huffpost.com/entry/dealing-with-shame_b_994991
https://www.psychologytoday.com/intl/blog/hold-me-tight/201004/suppressing-emotions

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Scroll to Top